זרוע הרמה – שימושים נפוצים

תוכן עניינים

זרוע הרמה מהווה כלי עבודה אשר משמש להרמת ציוד או עובדים לצורכי עבודה בגבהים שונים. מנופי סל, במות רמה, מלגזות – כל אלו הם רק חלק מפתרונות ההרמה המוצעים בשוק לצורכי הרמה ועבודה בגובה. נהוג לחשוב כי כלי ההרמה השונים מיועדים לשימוש רק בעבודות של בנייה – אך לא כך הדבר. הישארו איתנו וגלו עוד מספר שימושים מפתיעים למדי. 

 

שימוש במתקני הרמה מוכרים מציל חיים

לפני שנגיע לשימושים הנפוצים, חשוב להבהיר את החשיבות של שימוש במתקני וזרועות הרמה מוכרים, כמו של ליפטר זרועות הרמה. לצערנו הרב, עבודות המתקיימות בגובה במקרים רבים מובילות לפציעות קשות ולעיתים אף לאובדן חיים. שימוש בפתרונות הרמה מוכרים וחדשניים יכול לצמצם באופן משמעותי את הסיכון לתאונות עבודה ולמזער נזקים משמעותיים. כמו כן, מתקני ההרמה המובילים כוללים מנגנוני בטיחות ומתן תשומת לב ייחודית לנושא.

 

מתקני הרמה מוכרים – חיסכון במשאבים

שימוש במתקני הרמה, לרבות זרועות הרמה, חוסכים סכומים ניכרים של כסף ומשאבים עבור מנהלי העבודה. שכן השימוש במתקני ההרמה החדשניים מצמצם את הצורך בכוח עבודה רב בשל היכולת הנהדרת של מתקני ההרמה לשאת משקל רב בצורה מדויקת.

 

שימושים נפוצים בזרועות הרמה

השימוש במתקני הרמה, לרבות זרועות הרמה, תופס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. בהתאם, הביקוש אליהם הולך וגדל והשימוש בא לידי ביטוי באופנים רבים ומגוונים. ריכזנו עבורכם כמה מהשימושים הנפוצים ביותר:

 

  • עבודות בנייה

ענך הבנייה הוא ככל הנראה הענף המוכר ביותר  בכל הנוגע שימוש במתקני הרמה. כמעט בכל אתר בנייה תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקני הרמה לרבות זרועות הרמה. ענף הבנייה מאופיין בעבודה בגבהים גבוהים, נשיאת מטענים כבדים במיוחד וצורך בעבודה חדה ומדויקת, בכל אלו בולטים מתקני ההרמה.

 

  • העברת סחורות ושינוע

בכול הנוגע לצורך להעביר סחורות ולשנע אותן מנקודה לנקודה, מתקני הרמה עושים עבודה יוצאת דופן. כמו כן, במקומות בהם קיים צורך לשאת משקלים רבים, כמו למשל עבודות בנמל, שם צריך להעביר סחורות כל הזמן, קיים שימוש נרחב במתקני הרמה שונים. כלומר, סקטורים בהם מתקיימות העמסה ופריקה של סחורה על ביס קבוע יזדקקו בהכרח למתקני הרמה כמו זרועות הרמה.

 

  • עבודות גינון

אולי תתפלאו לגלות שענף חדש שגם כן הבין את הפוטנציאל שבשימוש במתקני הרמה הוא ענף הגינון. כמו כן, העוסקים בעבודות הגינון גילו גם הם את האפשרות הקלה המשתלמת של נשיאת משקלים כבדים באמצעות כלים ייעודים כמו מתקני הרמה.

 

כשזה נוגע לזרועות הרמה – השמיים הם הגבול

השימוש הנפוץ ביותר במתקני הרמה ובזרועות הרמה אכן מתקיים בעולם הבנייה. יחד עם זאת, קיימים לא מעט ענפים, חלקם אף מפתיעים למדי, בהם מתקיים שימוש הולך וגובר בפתרונות הרמה ייעודיים. הסיבות העיקריות לכך נוגעות לבטיחות ולחיסכון בכסף ומשאבים נוספים.

ליפטר זרועות הרמה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו