השכרת לימוזינה לבר המצווה של הילדה – עלויות ומידע נוסף

תוכן עניינים

אין כמו אירועים משמחים, שאליהם אתם מתניידים באמצעות כלי הסעה יוקרתיים כמו לימוזינות לאירועים.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל המידע, רגע לפני שאתם מבצעים הזמנת לימוזינות לאירוע בר מצווה, בת מצווה וכדומה.

אירועים הם תמיד משמחים, לא משנה אם חוגגים אותם באופן צנוע פחות או יותר. בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו אירוע מאוד יוקרתי, חלק אחר מהאנשים יעדיפו אירוע צנוע, ואין ספק שאין כאן טועים. כל אחד ואחת והסגנון שלהם. אם אתם נמנים בין האנשים שאוהבים אירוע נוצץ ויוקרתי, זו הסיבה לכך שאתם מחפשים אחר שירותי לימוזינה לאירוע בר מצווה. ואם כך, בואו נדבר על מחירי השכרת לימוזינות לאירועים, כמה עולה השכרת לימוזינה לבר מצווה?

 

השכרת לימוזינות לאירועי בר מצווה ואירועים מיוחדים

שוקלים השכרת לימוזינת בר מצווה יוקרתית ונוצצת? כדאי לדעת, מחיר לימוזינה לבר מצווה נע בין 800 ₪ לשעה הראשונה ועד 1,200 ₪ לשעה הראשונה, בממוצע. כמובן, כל לימוזינה מציעה פינוק מעט אחר, ככה שהמחיר הנ"ל עשוי להשתנות מחברה לחברה ומלימוזינה אחת לאחרת.

ישנן חברות השכרת לימוזינות שמאפשרות לכם להנות אפילו מלימוזינות עם בר קוקטיילים. יחד עם זאת, כמובן שבר קוקטיילים אינו מתאים לילדים בני 13. אם אתם מעוניינים לשכור לימוזינה לילדים בני 13 באירוע בר המצווה, כמובן שיהיה כדאי ללכת על פינוקים בסגנון מעט שונה.

 

לימוזינה עם פינוקים להשכרה עבור אירועים שונים

אתם יכולים להוסיף לכם כל מיני פינוקי מתוקים, אולי אפילו סושי פירות מיוחד מאוד. בין אם אתם מחליטים על פינוק מסוג כזה או אחר, בכל מקרה הלימוזינה עצמה היא פינוק מספק עבור רוב האנשים והילדים. סוג של אטרקציה לכל דבר.

הפינוק של לימוזינה מאפשר לכם להגיע עם היוקרה וההדרה שכולנו כל כך אוהבים, ההילה אוטומטית תורגש סביבכם. כמובן שגם ניתן לשכור לימוזינות עבור אירועים שונים מלבד בר מצווה, כמו למשל חתונות. השכרת לימוזינה לחתונה תעלה לכם בין 1,800 ₪ ל-3,000 ₪ בממוצע.

 

במה עוד יהיה תלוי מחיר השכרת לימוזינות לאירועים?

בעוד שהמחיר יהיה תלוי באורך של הלימוזינה, הוא גם עשוי להשתנות בהתאם לפינוקים שמגיעים יחד עם הלימוזינה. כך יוצא למשל, שהשכרת לימוזינה באורך 8 מטר לחתונה, תעלה לכם 2000 ₪ בממוצע. מעוניינים לשכור לימוזינה באורך של 10 מטרים?

המחיר עשוי להגיע גם ל-2,600 ₪ בממוצע. בימינו גם ניתן לשכור לימוזינה עבור נשפי סיום של בתי ספר ותיכונים. אם אתם מעוניינים לשכור לימוזינה לנשף סיום, המחיר ינוע בין 1,000 ₪ ל-1,200 ₪. חשוב גם לזכור, הלימוזינות כמובן מגיעות גם עם נהגים מקצועיים.

 

לימוזינה לאירוע עם 100% פרטיות: כל מה שצריך לדעת

בעוד שהנהג יישב כמובן בקדמת הלימוזינה (בתא הנהג), אתם תוכלו להנות מ-100% פרטיות. וכשמדברים על פרטיות בלימוזינות, אוטומטית מדברים גם על לימוזינה לאירועים מיוחדים, כמו למשל ירח דבש או ימי נישואין.

אם אתם רוצים ללכת על פינוק בגדול, לימוזינות לאירועים מיוחדים נעות בטווחי מחירים של 1,000 ₪ – 4,000 ₪. כמובן, הכול בהתאם לסוג הלימוזינה, לסוגי הפינוקים הנלווים לנסיעה וכדומה. למידע נוסף על רכב לחצו כאן וקבלו גם ייעוץ חינמי.

אם אתם מעוניינים למשל לייבא בייבוא מקביל לימוזינות עבור פתיחת שירותי הסעות בלימוזינה, תוכלו לקבל מידע בקישור הנ"ל. חברת קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכבים הוותיקה בארץ, שעוסקת גם בייבוא מקביל של רכבים מיוחדים.

 

ייבוא מקביל של לימוזינות למטרת פתיחת חברת השכרת לימוזינות

מעוניינים לייבא לימוזינה? נציג מקצועי של חברת קפיטל מוטורס יוכל לספק לכם מידע לגבי עלויות ייבוא מקביל שלימוזינות למטרת עסקים. כמובן, חשוב לזכור כי מומלץ לייבא מכוניות אך ורק באמצעותן של סוכנויות מקצועיות ובעלות מוניטין.

בסופו של דבר, ייבוא מקביל הוא שירות שניתן בהתאמה אישית ללקוח, או ללקוחה. מכיוון שזה כך, אתם צריכים לדעת שרק מקצועני רכב אמיתיים מטפלים בייבוא שלכם. רק כך העסקה תצלח על צדה הטוב ביותר. צריכים ייעוץ לפני רכישת רכב לימוזינה? אם כן, בחברת קפיטל מוטורס תוכלו גם לקבל ייעוץ חינמי דרך הטלפון, או דרך אתר האינטרנט של החברה.

 

כלי רכב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו