לא מה שחשבתם: אלה הצילומים הכי נפוצים לצלמי האירועים

תוכן עניינים

תמיד רציתם לדעת מה הצילומים הנפוצים ביותר לצלמי האירועים? תתפלאו לגלות שאלו הם בוק בת ובר המצווה לנערים ונערות שהגיעו למצוות. בוק בת ובר המצווה הם הדרך המרגשת ביותר להנציח את הגיל הקסום של המעבר בין הילדות לבגרות של הנער או הנערה עם כל המשפחה בחיק הטבע וברגע העלייה לתורה. 

 

צילומי בוק לבן ובת מצווה

הילד או הילדה הגיעו למצוות? זהו רגע מרגש כל כך הן בחייו של הנער או הנערה הצעירים והן עבור בני המשפחה הגאים. כדי לתעד את הרגע המשמח ניתן לצלם את חתני השמחה בחיק הטבע עם כל המשפחה לצילומים מרגשים ויפים במיוחד על הרקע המועדף עליכם: יער, חורשה, פארק, חוף הים או גינה יפה ולהבליט את היופי, האופי והחן המיוחדים שלהם.

בוק בת מצווה מיוחד או בוק בר מצווה מדהים הוא עסק למקצוענים, ולכן חשוב לבחור בצלם מקצועי ומיומן בעל נסיון רב בתחום. שמוליק חזן הינו צלם אירועים בעל נסיון רב בעבודה עם ילדים ומתבגרים ויפיק לכם אלבומי בוק נפלאים שינציחו את הרגע הקסום הזה בחיי הילד או הילדה לתמיד.

צלמי אירועים

צילום עלייה לתורה

עבור כל בן, רגע העלייה לתורה הוא אחד המרגשים והחשובים ביותר. ביום הזה ניתן להזמין  צלם לאירוע עליה לתורה אשר יתעד את האירוע מרגע קבלת הקהל ועד לסוף הטקס המרגש בבית הכנסת ולאחר מן גם במסיבה עם כל החברים של הנער ועם כל המשפחה. ניתן להזמין צלם סטילס, וידאו, מגנטים או פוטובלוק כדי להעניק לאורחים הרבים לאות תודה על השתתפותם בשמחתכם.

 

צילומי טבע לבני ובנות מצווה

על מנת לצלם את הבוק המושלם ניתן לצאת אל הטבע ולבחור את המקום המועדף עליכם לצילומי בוק נפלאים עבור הנער או הנערה. ניתן לבחור בין חופים יפים, יערות מיוחדים, חורשות או פארקים בהם תוכלו להצטלם ביחד עם הנער או הנערה ולתעד את הגיל הקסום והנפלא הזה של תחילת הנעורים.

צלמי אירועים

כמה עולה להפיק בוק לבן או בת מצווה?

המחיר כולל יום צילומים בין 2-3 שעות, בדרך כלל בשעות אחר הצהריים כדי לזכות באור יפה ומיוחד של שעת בין ערביים ולאחר מכן תוכלו לבחור בין אם לקבל את התמונות כקובץ דיגיטלי, כתמונות מודפסות או כאלבום בוק מודפס באיכות גבוהה שיישלח אליכם עד לפתח הבית. כל החלטה כזו משפיעה על המחיר וכמובן גם המרחק ומשך זמן העבודה.

 

צילומים מקצועיים לבן או בת מצווה זה שמוליק חזן

שמוליק חזן הינו צלם אירועים מקצועי לכל מטרה, המתמחה בצילומי בוק לבנות ובני מצווה ומלווה אותם לאורך היום המשמח והמרגש עם כל המשפחה. באתר הבית תוכלו להתרשם מעבודות קודמות ולקבל השראה לצילומי הבוק של כלת או חתן השמחה.

צלמי אירועים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו