הפקת אירוע דיגיטלי לכל המשפחה

תוכן עניינים

מי היה מאמין שיש דבר כזה בכלל אירוע דיגיטלי, האמת שלא הרבה אנשים היו מוכנים לחגוג את האירוע שלהם באופן כזה, כל אחד שחוגג אירוע רוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד, שיוכל להגיש אוכל טוב לאורחים, לשבת ולשתות יחד איתם ולהרים כוסית לחיים.

 

הפקת אירוע דיגיטלי בעקבות משבר נגיף הקורונה

אבל מה לעשות שיש דברים שמשתנים והמציאות מכתיבה לנו דברים שאנחנו לא תמיד מתכננים, אבל למרות המציאות הקשה שנגיף הקורונה מביא איתו אנחנו מצליחים למצוא דרכים יצירתיות ומיוחדות לעשות את הדברים שאנחנו באמת רוצים רק באופן דיגיטלי.

אבל גם אירוע כזה שחוגגים באופן דיגיטלי עדיין צריכים להפיק ולהכין אותו, הרי אנחנו לא מצפים מהזוג שמתחתן לעמוד עם המצלמה ולצלם את הטקס, או אולי לבקש מאחד האורחים שהוא לא מספיק טכנולוגי לדאוג שתמיד יש קו אינטרנט רציף במהירות מספקת שכל האורחים רואים את מה שמשודר באופן ישיר וגם יכולים להגיב.

אז גם מפיקי האירועים שחשבו לעצמם שאולי זה הזמן שלהם לקחת קצת הפסקה ולשבת לנוח עד שתגיע עונת החתונות הגדושה והעמוסה, יש כמה דברים שכדאי שתדעו שהיום הרבה מאוד זוגות לפני החתונה לא רוצים לוותר עליה ואפילו מעדיפים לעשות אותה באופן דיגיטלי.

 

Save The Date – Change The Date

אז נכון, עד היום היינו רגילים לא מעט הודעות ותזכורות של זוגות שרוצים שנשמור את תאריך החתונה שלהם ביומן שלנו, ולא כי אנחנו מתחתנים אלא כדי שנבין עד כמה היום הזה חשוב עבורם.

 

כלות לא מוותרות

נכון, כלה שמחכה לחתונה שלה כבר מגיל ארבע בממוצע, לא תוותר על יום החתונה, וגם ההגבלות של משרד הבריאות לא יעצרו אותה.

וכאן כבר נוצר מצב שמפיקי אירועים נאלצים להתמודד עם מציאות שונה ולהפיק אירוע דיגיטלי, ומה לעשות שלא כל מפיקי האירועים הם אנשים טכנולוגיים שמכירים את כל סוג האפשרויות להפיק סוג כזה של אירוע.

אבל אם תתנו להם לדאוג לעיצוב הכי מפואר ומרשים ולהתמודד עם בעיות מורכבות מאוד בשטח ולמצוא פתרון לכל בעיה במרחק של פחות מחצי דקה של מחשבה, הם יעשו את זה בצורה הטובה ביותר, לכן אותם מפיקי אירועים צריכים למצוא חברה שמספקת שירותי ענן לעסקים בכדי שכל ההפקה שלהם תעבור בזמן אמת לכל מי שמחובר.

לראות ולחבר את כולם זה לא מספיק, אירוע מיוחד כזה חייבים לתעד.

 

הצילום מקבל משמעות נוספת

הפעם הצלם של האירוע מקבל אחריות כבדה מאוד, אם באירוע רגיל צלם הוידאו יכול לצלם את הכל, לקחת איתו את החומרים שצילם ולהכין סרט וידאו מיוחד, הפעם הוא צריך לעשות את הכל בלי אפשרות לערוך את הסרט לפני שמשיהו רואה אותו.

לכן, צלם הוידאו צריך להיות מחובר מהמצלמה שלו אל הרשת, נכון שיש מצלמות מקצועיות שאפשר לעשות את זה, אבל בגלל העלות היקרה שלהן אין הרבה צלמים שמספקים את השירות הזה.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו