המדריך האולטימטיבי למשלוח פרחים לאירוע שלכם

תוכן עניינים

אם אתם מארגנים אירוע בקרוב, סביר להניח שכחלק בלתי נפרד ממנו יופיעו גם פרחים.

לא חשוב באיזה סוג של פרחים תבחרו, כנראה שהם יעטרו את בר המשקאות הארוך, את שולחנות האירוח, את הכיסאות ואולי אפילו את ראשם של האורחים.

היות והפרחים הם עדינים כל כך, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות למשלוח פרחים לאירוע שלכם.

היום הכנו לכם מדריך שיעזור לכם לא רק לבחור נכון את הפרחים שלכם, אלא גם לדעת איך לשלוח אותם למקום האירוע מבלי לפגוע בהם בשום צורה, ולהשאיר אותם טריים ויפים בדיוק כמו שהם צריכים להיות.

אז הנה המדריך האולטימטיבי למשלוח פרחים לאירוע שלכם – קדימה, אנחנו מתחילים!

 

משלוח פרחים לאירוע שלכם – לא כמו כל משלוח

אנשים רבים נוטים להתייחס למשלוח פרחים ממש כמו משלוח של דברים אחרים, כמו רהיטים, מוצרי חשמל ועוד. לעומת זאת, חשוב להבין שמשלוח פרחים הוא משלוח שצריך לשים דגש על המוצר הנשלח – הפרחים עצמם. הפרחים צריכים לקבל יחס לא פחות ממושלם, על מנת שהם יוכלו להגיע אל האירוע כשהם טריים, ריחניים ונמצאים במצב לא פחות ממעולה. ברגע שתנאי המשלוח אינם יכולים לספק לפרחים את היחס האלו, הם עלולים להגיע לאירוע במצב של ריקבון, כשהם מדיפים ריח רע ולא נראים טוב.

מהסיבה הזו בדיוק, כשאתם סוגרים משלוח פרחים לאירוע שלכם אתם צריכים לוודא שמדובר על חברה שיודעת איך לעשות את זה כמו שצריך. חברה כמו פיונה פרחים, לדוגמה, יכולה להוות פתרון מושלם עבור משלוח הפרחים לאירוע שלכם.

 

אז מה חשוב שיהיה במשלוח שאתם סוגרים?

סגרתם משלוח פרחים לאירוע שלכם? מעולה! זה הזמן לוודא שהמשלוח עומד להתבצע בצורה הנכונה ביותר. הנה כמה דברים שחשוב לבדוק מראש:

  1. תנאי ההובלה מבחינת טמפרטורה – פרחים מסויימים עלולים לנבול בחשיפה לטמפרטורות נמוכות או גבוהות מדי, ולכן טמפרטורת המשלוח צריכה להיות אידיאלית עבור הפרחים שבחרתם, בהתאם לסוג שלהם.
  2. תנאי אחסון בזמן המשלוח – היות ופרחים הם דבר עדין כל כך, חשוב שתוודאו שהם מונחים בצורה מסודרת בזמן המשלוח, בין אם הוא מתבצע ברכב פרטי, אופנוע או משאית. אין להניח דבר מעל הפרחים, ויש לסדר אותם בצורה מרווחת שתשמור על טריות אידיאלית.
  3. זמן המשלוח – הטמפרטורה והמרווח בין סידורי הפרחים יכולים להיות מושלמים, אולם אם זמן המשלוח יעלה על הזמן המקובל – התנאים הללו עלולים להיהרס ובהתאם גם טיב הפרחים. וודאו שהמשלוח שלכם מתוזמן לשעות שבהן התנועה תאפשר לפרחים להגיע אליכם במהירות הגבוהה ביותר, כך גם הם יגיעו במצב הטוב ביותר שלהם.

 

הקפידו על כל אלו ואתם בדרך הנכונה

כל הפרטים האלו צריכים להילקח בחשבון על ידכם בזמן סגירת משלוח פרחים לאירוע שלכם. אם תקפידו על כל אחת ואחת מהנקודות הללו, תוכלו להבטיח לעצמכם משלוח מושלם, שיהפוך את האירוע שלכם לצבעוני, ריחני ומקושט.

 

וורדים לבנים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו