איך לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע

תוכן עניינים

מזג האוויר הולך ומתחמם ומדי יום מרגישים איך השמש יוצאת ומתחילה לפזר את הקרניים החמות שלה ואת האור הייחודי לקיץ. החולצות הקצרות נשלפות מן הארון, הסנדלים והכפכפים תופסים מקום של קבע על כפות הרגליים שלנו וכל מה שבא לנו זה רק להיות בחוץ ולהנות ממזג האוויר הנהדר. כל הסממנים האלו אומרים בדיוק דבר אחד – עונת האירועים הולכת ומתקרבת! היות ומבול של אירועים עומד להגיע, תצטרכו להבין איך לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע. אז מאיפה מתחילים? טוב שהגעתם למאמר שיסביר לכם הכל, שלב אחרי שלב. אז מוכנים? קדימה, בואו נתלבש!

 

אז למה מוזמנים – חתונה? ברית? בר מצווה?

אחד הגורמים הבולטים שישפיעו על הלוק שלכם הוא סוג האירוע. כדי לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע, בואו בראש ובראשונה נבין לאן הולכים – האם זו חתונה בשקיעה? ברית של שישי צהריים? בר מצווה בבית הכנסת? ככלל, חולצות מכופתרות לגברים יתאימו לכל סוג כזה של אירוע, אולם הגדרה של סוג האירוע תעזור להבין איזה צבע מתאים יותר ללוק, איזה מכנסיים והאם יש כאן צורך בחליפה שלמה או רק בחלק של המכופתרת.

לחתונת ערב היינו ממליצים לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע שיגיע בצורה של חליפה מלאה, הכוללת גם עניבה או פפיון אם בא לכם להיות שיקים וטרנדים, ובצבעים כמו שחור לבן, שחור תכלת ועוד. לעומת זאת, לברית קלילה של שישי צהריים היינו ממליצים על מכנסיים בצבע בז', חולצה מכופתרת לבנה ונעל חומה.

איך לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע?

גורם נוסף שחשוב וכדאי להתחשב בו הוא גורם מזג האוויר. אם מדובר על אירועי חורף שמבדרך כלל יתקיימו במקומות סגורים, כדאי להתלבש עם חליפה מלאה שתאפשר לכם להוריד את הג'קט במידה ויהיה לכם חם וללבוש אותו בחזרה במעברים החיצוניים או אם יהיה לכם קר בתוך האולם. בנוסף, לא מומלץ לבחור צבעי קיץ כמו תכלת, ורוד או צהוב בננה לאירועי חורף, פשוט כי הם לא מתאימים לאווירה. לעומת זאת צבעים שחורים, חומים, כחול כהה, ירוק בקבוק ועוד יכולים להתאים בול לאירועי חורף.

לעומת זאת, אירועי קיץ הם מראש קלילים יותר וקיציים יותר, ולכן גם כאן כדאי לחשוב על התאמת צבעים נכונה והולמת על מנת להצליח לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע.

 

התחשבו במה שבת הזוג שלכם לובשת – תיאום זה א' ב' של הגעה לאירוע

כדי לבחור את הלוק המתאים ביותר לאירוע כדאי לבחון גם את הלבוש של בת הזוג שלכם. מעבר לזה שתוכלו לקבל ממנה ייעוץ והכוונה לגבי החליפה הנכונה, תוכלו להתאים ביניכם צבעים בצורה שתיראה טוב ושניכם תצאו לא פחות ממעולה בתמונות של צלם המגנטים. אז שתהיה עונת אירועים מוצלחת לכולנו!

חליפה מעוצבת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו