היתרונות בחגיגת בת מצווה בבריכה

תוכן עניינים

בעוד שהנערה המתבגרת שלכם עשויה לטעון שהיא מבוגרת מדי למסיבת יום הולדת עם משחקים כמו בגילאים מוקדמים יותר, מסיבת בריכה עשויה להיות מושלמת.

למעשה, סביר שהבת שלכם תהיה מוכנה לשחק משחקים ולעשות דברים מטופשים כל עוד מים מעורבים בסיפור.

יש יתרונות רבים בחגיגת בת מצווה בבריכה שנפרט במאמר הבא.

 

למה לחגוג בבריכה?

מסיבת בריכה יכולה להיות דרך זולה וקלה לארח קבוצה של בני נוער במשך מספר שעות. כמובן שבמקרה כזה צריך לקחת בחשבון בעיות בטיחות, כיוון שמדובר בשחייה, אך לא קשה מדי לדאוג לכך. כולם אוהבים בריכות, ובת מצוות לרוב לא מתקיימות בבריכה, לכן זאת הזדמנות ליצור אירוע מיוחד עבור הבת שלכם. בריכה יכולה להיות גם פתרון מעולה במקרה של בת מצווה בחודשי הקיץ, כאשר כל מה שכולם רוצים לעשות זה לבלות בתוך מקור מים כלשהו.

 

איך עושים את זה?

יש כמה דברים שצריך להתייחס אליהם כאשר מתחילים לתכנן בת מצווה בבריכה. ניתן לכם כמה נקודות שיעזרו לכם בארגון האירוע המושלם עבור הבת שלכם.

 

מציאת בריכה

כמובן שאם יש לכם בריכה בחצר האחורית שלכם, עניין המקום כבר מטופל. אבל, גם אם אין לכם בריכה, אתם עדיין יכולים לערוך מסיבת בריכה. רוב הבריכות הציבוריות זמינות להזמנתם עבור מסיבות, וכך גם בריכות במלונות מסוימים. צרו קשר עם כמה מהבריכות באזור שלך כדי לדעת את המחירים והכללים השונים שלהן. אם יש לך חבר או בן משפחה עם בריכה בחצר האחורית, ייתכן שהם יסכימו לתת לך להשתמש בה לצורך האירוע. כמובן שאם אתם חושבים על הקונספט מוקדם, ניתן לנצל אותו עבור בניית בריכה בביתכם – להזמנת בריכת שחייה לחץ כאן.

 

בטיחות במקום הראשון

בטיחות באזור הבריכה חייבת להיות בראש סדר העדיפויות שלך. ליהנות בשמש ולהשפריץ מים סביב הבריכה הם דברים נהדרים, אך תרצו למנוע מהאורחים פגיעה בטיחותית כלשהי. להלן מספר הנחיות כלליות שכדאי לשקול כדי לשמור על הבטיחות באירוע:

אם בבריכה אין מציל, בקשו מכמה הורים של המוזמנים שיעזרו לכם לפקוח עין על המסיבה.

אם אתה מכיר נער יחסית מבוגר בעל הכשרת מציל, תוכל להציע להעסיק אותו במהלך המסיבה. כיוון שמדובר בנער זה לא אמור לעלות הרבה, והידיעה שלכם שיש מציל תוריד לכם דאגות רבות מהראש.

אם הבריכה אינה מקורה, והאורחים עומדים לבלות זמן רב בשמש – שמרו על קרם הגנה בהישג יד, ועודדו את הנערים והנערות למרוח אותו כמה שיותר.

 

קישוט ועיצוב

אחד החלקים הטובים ביותר במסיבת בריכה מבחינת ההורה הוא שיש כבר קונספט עיצובי עבורה שמתבסס על הבריכה עצמה. השתמשו באביזרי בריכה, כדורי ים ומזרוני ים כדי להוסיף לאווירת המסיבה.

 

בלונים בבריכה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו