הילד הפך לגבר – 3 מפעילים ששווה להזמין לבר מצווה

תוכן עניינים

בשעה טובה ומוצלחת הילד הגיע למצוות. יחד עם השמחה הגדולה עולה צורך להתעסק בפרטים רבים בהקשר לאירוע המיוחל. כתיבת דרשה, בחירת בית כנסת, בדיקה של אולמות, טעימה של מנות, בחירת משקאות ועוד – כל אלו ועוד רבים אחרים הם עיסוקים שמחייבים כל ארגון של אירוע בר מצווה. אבל מה עם הכיף האמיתי? אנחנו כאן כדי להציג בפניכם 3 אפשרויות למפעילים שירימו את אירוע בר המצווה לרמה אחרת לגמרי. 

 

מה זה בכלל הפעלות לבר מצווה?

בניגוד למופעים בסוגים אחרים, כמו למשל מופע של זמרים או רקדנים, הפעלות לאירועים ולבר מצוות הן כאלו בהם הקהל לוקח חלק בלתי נפרד מהמופע. כאשר זמר שר בהופעה, אך אחד לא יכול להבטיח שהקהל יצטרף אליו בשירה, לעומת זאת במופע של אמן חושים הקהל בוודאות ייקח חלק פעיל מהמופע.

הפעלות לבר מצווה יכולות לכלול שימוש באמצעים חיצוניים, למשל מתקנים אתגריים מסוגים שונים, אך הפעלות לבר מצווה יכולות להיות כאלו שבעלי מקצוע מפעילים בכוחות עצמם ללא שימוש באמצעים רבים, הסכום אותו תתבקשו לשלם עבור הפעלה תלוי במידה רבה בשימוש באביזרים נלווים.

 

3 מפעילים מומלצים לבר מצווה

כאשר עוסקים בהפעלות לבר מצווה, צריך לבחור בצורה מושכלת ומודעת. גיל 13 הוא מצד אחד עדיין גיל צעיר, כך שבר משקאות אלכוהוליים תהיה בחירה בעייתית, אך מצד שני בגיל 13 מתחילה הקפיצה לבגרות אז צריך להיזהר לא לבחור הפעלה שעלולה להיתפס כילדותית מידי.

 

      1. אמן חושים

אמן חושים יכול להיות המפעיל המושלם עבור בר מצווה. אמן חושים מתמחה בתחומים רבים מעולמות הפסיכולוגיה, סוגסטיה והבנת שפת הגוף. היתרון המובהק של אמני חושים בהקשר של הפעלות טמון בעובדה שהקהל הוא המופע עצמו.

באמצעות טריקים ושימוש ביכולות מורכבות אמן החושים מצליח להשרות על הקהל את האווירה שדברים בלתי אפשריים מתרחשים מול עיניהם, והדבר המדהים הוא שהם חלק מהפלא הזה. כמו כן, הפעלה של אמן חושים לא תיתפס כהפעלה ילדותית והיא תתאים כל הגילים, כמובן גם לגיל בר המצווה.

 

     2. הפעלת נינג'ה

נכון לכתיבת מילים אלו, רבים מכירים ומעריצים את אתגרי הנינג'ה. ישנם מספר חברות שמפעילות אירועים שכוללים בתוכם אתגרי נינג'ה שונים ומגוונים, הפעלה שכזאת יכולה להיות נהדרת ואטרקטיבית עבור אירוע בר מצווה. יחד עם זאת, בשל הציוד הרב, ייתכן שהמחירים של הפעלה מהסוג הזה יהיו יקרים יותר ביחס להפעלות אחרות.

 

     3. סטנד- אפ

מופע סטנד – אפ איכותי גם הוא בעל פוטנציאל גדול כמופע מרכזי בבר מצווה. האלמנט של ההפעלה תלוי בסטנדאפיסט עצמו, שכן ישנם סטנדאפיסטים שמגיעים עם מופע מתוכנן לפרטי פרטים ולא נותנים נוהגים לאלתר. כדי להכניס את ממד ההפעלה, צריך לוודא זאת עם האמן מראש. בנוסף, לפני שמזמינים סטנדאפיסט יש לוודא שיש לו ניסיון בהופעה מול ילדים בגיל בר המצווה.

אמן חושים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו