דילים סודיים להשכרת ציוד הגברה במחירים מפתיעים – שווה בדיקה

תוכן עניינים

אם הגעתם לכאן – סימן שיש לכם סיבה טובה למסיבה. מלאכת הארגון של אירוע, במיוחד כשמדובר באירוע גדול, יכולה להיות מורכבת וסבוכה. כאשר מדובר באירוע שמוזיקה מתנגנת בו, הדבר החשוב ביותר הוא בחירה טובה ומושכלת של ציוד הגברה איכותי. כדי להבטיח שהמוזיקה תתנגן בעוצמה הנכונה ובאיכות המרבית, צריך ציוד הגברה טוב, אבל זה עלול להיות יקר. איך בוחרים באופן הזול ביותר? בואו לגלות.

 

ארגון של כל אירוע מחייב השכרה של ציוד הגברה?

ישנה תשובה קצרה ומעצבנת לשאלה הזאת – תלוי. קיימים מספר גורמים בהם צריך להתחשב לפני שמחליטים אם ללכת על השכרת ציוד הגברה או לא. ראשית, כמות האנשים שתהיה באירוע תהווה גורם עיקרי בהחלטה, במידה ומדובר באירוע קטן שיבלו בו מספר מצומצם מאוד של אנשים, ייתכן ורמקול ביתי יעשה את העבודה. מנגד, באירוע שיחגגו בו למעלה מ20 אנשים כדאי שתהיה הגברה ראויה.

 

למה בכלל להשכיר ולא לקנות ציוד הגברה?

ובכן, ישנם מצבים ספציפיים בהם בהחלט עדיף יהיה לקנות ולא להשכיר. במידה ואתם מארגנים אירועים רבים ועושים זאת כדי להתפרנס, ייתכן ויהיה עדיף שתחזיקו ברשותכם ציוד הגברה. אבל, ויש אבל גדול, רכישה של ציוד הגברה תשתלם לכם כלכלית רק אם באמת תפיקו מסיבות על בסיס קבוע ויציב, רכישה של ציוד הגברה היא עניין יקר ואם אתם מארגנים אירועים רק באופן מזדמן – השכרה תהיה הפתרון עבורכם.

 

כמה עולה השכרה של ציוד הגברה?

בעבר, היו רק חברות בודדות שמעניקות שירות של השכרת ציוד הגברה ובהתאם הן יכלו לגבות מחירים גבוהים למדי. היום, קיים ביקוש רב להשכרה של ציוד הגברה וקמו חברות רבות שנותנות את השירות הזה, התחרות בניהם יצרה שוק פורה עם מחירים דינמיים. יחד עם זאת, כדי להבטיח מחיר טוב עבור השכרת ציוד הגברה, צריך לעקוב אחר מספר עקרונות מנחים, אך לפני זה חשוב להבין את המחירים המוצעים בשוק הנקבעים בהתאם לכמות המשתתפים באירוע. באופן כללי, מחירי השכרת ציוד הגברה לאירועים של עד 200 משתתפים ינועו בין 1000 ₪ – 2500 ₪, כאשר כמות המשתתפים תהיה בין 200-500, טווח המחירים יהיה 2000 ₪ – 5000 ₪, למעלה מ500 משתתפים המחיר מטפס כתלות בכמות המשתתפים.

 

איך חוסכים עלויות?

ובכן, כפי שראינו מחיר השכרת ציוד הגברה נקבע בעיקר לפי כמו המשתתפים הפוטנציאלים, כמובן שיש עוד קריטריונים כמו פערי איכות המערכת ועוד, אבל כמות המשתתפים יהיה הגורם העיקרי. כדי להבטיח מחיר מינימלי חשוב לדעת בדיוק כמה משתתפים יגיעו לאירוע! סדר וארגון נכון הם גורם קריטי בהקשר של חסכון עלויות באירועים גדולים, תבררו ותשאלו כמה אנשים עתידים להגיע לאירוע שלכם וכך תוכלו להשכיר ציוד במחיר מוזל. במידה ולא תדעו כמה אנשים מגיעים, ייתכן ותבחרו בציוד שמתאים לכמות גדולה מידי של אנשים ותשלמו מחיר גבוה בלי סיבה. אל תפסיקו לחגוג ולהנות!!

מערכת שמע

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו