בר מצווה בטבע או באולם? יתרונות וחסרונות

תוכן עניינים

ההחלטה אם לערוך בר מצווה בטבע או באולם כרוכה בפרמטרים שונים כמו כמות האנשים, תקציב וכיוצא בזה.

המאמר יפרט יתרונות וחסרונות של חגיגת בר מצווה בטבע לעומת אולם.

 

יתרונות לבר מצווה בטבע

להפקת בר מצווה בטבע יש יתרונות רבים. בראש ובראשונה מדובר על אירוע מקורי שמבטא טעם אישי ואופי ייחודי, דבר שלא קיים באולם מובנה מבחינת העיצוב, הנוף, האווירה והכיבוד. שנית, למרות שיש להשקיע לא מעט מחשבה וזמן על האלמנטים השונים באירוע ניתן להשכיר אוהל לאירועים ולעצב אותו על פי הקונספט של בר המצווה. באתר is tent ניתן לקבל רעיונות לאירועי בר מצווה באוהל. למרות שאירוע בטבע מחייב מזג אוויר טוב, לא חם, לא קר או גשום מדי, האוהל פותר עניין זה מכיוון שהוא מעניק הצללה בקיץ וניתן להתקין בו מאווררים, מתיזים, מיזוג אוויר או פטריות חימום לחורף. יתרה מכך, הוא אטום לגשם ויציב וחזק על מנת לעמוד ברוחות. יתרון נוסף הוא האווירה המיוחדת והחמה. כמו כן, בניגוד לבר מצווה באולם אין הגבלה בזמן ואתם מחליטים מה יהיה משך האירוע שלכם.

 

חסרונות לבר מצווה בטבע

במידה ועושים בר המצווה בטבע ללא מכסה של אוהל כמובן שיש הבדל גדול בינו לבין אירוע באולם סגור. גם כשמדובר על חיבור לתשתיות שונות יש לקחת בחשבון התחברות לחשמל על מנת שתהיה תאורה, מערכת הגברה, מקרר, התחברות למקרן ועוד. חיסרון זה ניתן לפתור באמצעות גנרטור עם הספק חשמלי המתאים לכל המכשירים החשמליים אותם רוצים לחבר. בנוסף, יש לדאוג לשירותים כימיים עבור האורחים. אירוע בטבע צריך להיות נעים ובמידה וישנם מעופפים וחרקים למיניהם לא תרצו שיגיעו לצלחות של האורחים שלכם. גם את הבעיה הזו ניתן לפתור באמצעות השכרת אוהל לאירועים. כמו כן, מבחינת הריהוט באולם השולחנות והכיסאות כבר שם ואין צורך לדאוג להם. אירוע בטבע מחייב אתכם לדאוג לכל האלמנטים הללו. לפיכך, מומלץ להשכיר במקום אחד אוהל לאירועים, כיסאות, שולחנות, תאורה, מערכת הגברה וכיוצא בזה. ישנן אף חברות שמספקות הזרמה של מים לשטח על מנת ליטול ידיים או לעשות שימוש במים בבישול.

 

יתרונות וחסרונות לבר מצווה באולם

מבחינת יתרונות אולם סגור מגיע עם כל התשתיות הדרושות, הריהוט, התאורה, הקייטרינג, במה, סידורי פרחים, שירותים ולעיתים אף אטרקציות לבחירה. גם לא תהיה בעיה לעשות אירוע בכל מזג אוויר. עם זאת, העלויות של השכרת אולם הן יקרות יותר מהפקת אירוע בטבע או מהשכרת אוהל לאירועים. חיסרון נוסף הוא הבנאליות. ההתרגשות והחוויה של בר מצווה בטבע לעומת בר מצווה באולם הן שונות. רוב האורחים כבר היו במאות אירועים כאלו ויודעים בדיוק למה לצפות. לעומת זאת, אירוע בטבע הוא חוויה ייחודית שהאורחים לא ישכחו זמן ארוך.

 

מסיבה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו