אמפריית המגנטים – מאיפה נולד הטרנד?

תוכן עניינים

צלמי מגנטים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל אירוע. אם נכחתם לאחרונה בברית, חתונה, מסיבת רווקות או בר מצווה, סביר להניח שיצאתם מהמקום עם מגנטים ותמונות שתלויים על המקרר או דלת הכניסה של הבית. יצאנו לבדוק מאיפה נולד הטרנד החם וחזרנו עם כל מיני פרטים שאתם צריכים לדעת. הישארו אתנו ותצאו מומחים בכל תחום המגנטים.

 

תכירו קודם את האנשים שעזרו לנו להכיר את ההיסטוריה של האימפריה

אנחנו מוכרחים לציין בפניכם שאין לנו שום ידע בסיסי בכל הנוגע למגנטים. ההחלטה לכתוב מדריך בנושא נבעה לאחר שבהינו במקרר שבמטבח שלנו וראינו שהוא עמוס במגנטים. מרוב שיש כל כך הרבה מגנטים מאירועים, לא רואים בכלל את המקרר. אנחנו אנשים סקרנים מטבענו והיה לנו ברור שהנושא הזה מעניין אותנו, ולכן, נצא לחקור אותו.

כדי שנוכל לדעת מאיפה נולד הטרנד, פנינו אל אנשים שלקחו בו חלק לפני מעל ל – 10 שנים, כשהטרנד עדיין לא היה חם כמו שהוא היום. שאלנו אותם את כל השאלות במטרה להבין איפה הוא נולד והבנו שיש כל מיני קונספירציות.

צלמי מגנטים

אימפריית המגנטים – מאיפה הטרנד נולד? התשובה של שימי

אל שימי הגענו לאחר שהוא קרא את הפוסט שפרסמנו בפייסבוק. כתבנו שאנחנו מחפשים לשמוע פרטים ממי שהזמינו צלם מגנטים לאירועים לפני שנת 2007. שכן אז, הטרנד היה עדיין בחיתולים. שימי אמר שהוא קיים אירוע בר מצווה והיה לו חשוב להזמין אליו צלמים מכל הסוגים. לכן, הוא הזמין את הצלמים הבאים:

  • צלם סטילס
  • צלם וידאו
  • צלם מגנטים
  • צלם רחף

הוא אמר שהטרנד נולד לאחר שהאורחים שהיו באירוע שלו הבינו כי מדובר בעניין מיוחד. האורחים שלו הזמינו את אותו הצלם לאירועים שלהם והעניין עבר מפה לאוזן.

 

אימפריית המגנטים – מאיפה הטרנד נולד? התשובה של יעל

אימפריית המגנטים נולדה בשנת 2010 לפי יעל. לדבריה, היא עבדה כדיילת בהפקה של אירוע כדורגל. היא עמדה מחוץ לאצטדיון והציעה לאוהדים להצטלם במצלמה ייחודית. המצלמה הוציאה תמונה קטנה במקום ויעל הדביקה מאחוריה מגנט קטן. על התמונה היה לוגו של חברת ספורט מוכרת שפרסמה את עצמה בדרך מקורית. לדברי יעל, הדבר הוביל אנשים להבין כי זו דרך ייחודית שצריכה להיכנס אל עולם האירועים.

צלמי מגנטים

מה אתם חושבים על אימפריית המגנטים?

נדמה שאם היינו חוקרים את העניין באופן מעמיק עוד יותר, היינו מגיעים עם עוד אלפי גרסאות למקום שבו הטרנד נולד. שכן, כל אחד חושב שהוא היה קשור להולדה של הטרנד הייחודי. אם יש לכם רעיון או אם אתם חושבים שאתם יודעים מאיפה הטרנד נולד, אנחנו נשמח לשמוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מאיפה נולד הטרנד של אימפריית המגנטים. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, אתם יכולים להיות רגועים, בדיוק כמונו.

צלמי מגנטים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו