איך לתכנן אירוע מושלם בחצר של הבית?

תוכן עניינים

רבים מאתנו מארגנים אירוע, באשר הוא, בחצר ביתם הפרטית. הדבר רלוונטי בייחוד בימים בהם אנו נמצאים – ימי הקורונה, בהם קיימות הגבלות על קיום אירועים גדולים או התקהלות בחללים סגורים. תקופת הקורונה מאתגרת רבים מאתנו, העומדים בפני משימה לא פשוטה, היא תכנון אירוע. אז, איך מתכננים אירוע בחצר של הבית ואילו אטרקציות ניתן להזמין? בואו נתחיל.

 

יתרונות המיקום

אירוע בחצר הביתית, באוויר הפתוח מהווה פתרון מושלם לאלו המעוניינים לקיים אירוע בעל מספר משתתפים מצומצם, וכן המעוניינים לצמצם את העלויות הכרוכות בשכירת אולם או כל חלל חיצוני אחר. כמו כן, רבים נהנים מהנוחות שבהיעדר הצורך בנסיעה ויציאה מן הבית לשם החגיגה.

בחצר הבית ניתן לקיים כל אירוע אותו אתם מעוניינים לחגוג. חתונה, מסיבת רווקות, בת או בר מצווה, ימי הולדת, ערבי גיבוש ועוד.

בעת תכנון האירוע יש חשיבות רבה להתאמת מהלך האירוע לסיבת החגיגה וכן לקהל החוגג. כמו כן, את החצר ניתן לקשט בהתאם לאירוע המדובר.

 

השלב הראשון בתכנון  האירוע – הכיבוד

בעת התכנון עלינו לבחור את האוכל שיוגש באירוע. באם מדובר באירוע המיועד למבוגרים, מנות בשריות או חלביות יילקחו בחשבון, וכן יין. קיימת האפשרות להזמנת מגשי אירוח, או אף חברת קייטרינג, שיהיו אחראים על הכיבוד במהלך הערב. באם מדובר באירוע המיועד לקהל צעיר יותר, שתייה קלה, חטיפים, פיצה ועוגה יעשו את העבודה.

 

השלב השני – תוכן

כמו בכל אירוע, על מנת שיהיה מעניין, עליכם לתכנן את מרכז החגיגה, מסמר הערב – התוכן, המופע התרבותי. ישנן שלל אפשרויות העומדות בפניכם בעת בחירת המופע, אך לא פעם, עולה קושי במציאת מופע שיתאים ויתפוס את תשומת הלב של כלל המשתתפים. מופע המתאים לכל אירוע, בין אם מיועד למבוגרים ובין אם לילדים, הוא מופע הנעשה על ידי אמן חושים.

 

אמן חושים – ייחודיות זה שם המשחק

אמן חושים מתאים את עצמו לקהל, ולא את הקהל אליו. אמן חושים שם במרכז את חווייתו של המשתתף, ולמעשה, מופיע תוך שיתוף המשתתפים והפעלתם. במופעו כולל אמן החושים אלמנטים מעולם המנטליזם וכן מעולם הטלפתיה. הבחירה באמן חושים לאירוע שלכם מעניקה לאירוע נופח שונה, מקורי וייחודי, שלא רואים בכל אירוע.

בין אמני החושים המובילים בתחום ניתן למצוא את אמן חושים – עשהאל דרייר, שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

 

חצר הבית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו