איך להתנהג באירועים נודיסטים?

תוכן עניינים

חלק מאמונת הליבה לגביי עירום הינה שאנו ביום יום לבושים ומסתובבים במעין ״תחפושת״.

כאשר אנו עירומים אנו בדיוק כמו שהטבע יצר אותנו ובכך מבקשים מהסביבה כולה לקבל אותנו ״כמו שאנחנו״.

תפיסה זו משלבת רצון מובהק ללכת בעירום ולהרגיש את הטבע בצורה הכי חופשית שניתן.

כאשר ישנם מפגשים של נודיסטים עוסקים בכל פעילות כמו אנשים לבושים – יכולים להתכנס למסיבה, שמיעה של מוזיקה, מחנאות, שחייה, טיולי אופניים, משחקים ותחרויות ספורט רבות כגון – כדורסל, כדורגל, טניס,

כדור עף ועוד.

 

אירועים חברתיים של נודיסטים

נודיסטים בדיוק כמו הנטוריסטים אוהבים את הפעילות הספורטיבית שלהם באוויר צח כמו בפארקים, ים, אגם, או כל מקור שמקורו בטבע. ההבדל כיום בבין נטוריסטית ובין נודיזם הינו עניין של סמנטיקה, מאחר ושתיהן מכוונות לאותה התנהגות חברתית. עקב מזג האוויר, בשנים האחרונות החליטו גם לארגן מפגשים במקומות מקורים כמו מועדוני בריאות, בריכות, סאונות ועוד. האנשים המשתתפים במפגשי נודיסטים הם אנשים המגיעים מכל השכבות ומכל הגילאים שיש להם תחומי עניין שונים ודומים. ישנם מועדונים מסוימים המעדיפים להיפגש רק זוגות או משפחות, על מנת לשמר צביון משפחתי ולא להתערבב עם אנשים אחרים. כמו כן יש קבוצות שכן נפגשות לפי קריטריונים כמו תחומי עניין, קבוצות גילאים ועוד.

ישנן קבוצות שונות של נודיסטים שאימצו להן גישה ליברלית בקשר ללבוש חלקי ויש כאלה המאפשרות לבחור אם אותם אנשים רוצים להגיע בלבוש חלקי, או רוצים ללבוש משהו אם בכלל.

לרוב, עירום הוא בגדר תנאי מחייב למפגשי נודיסטים. לרוב קבוצות של נודיסטים מאוד קנאים לעצמם ורוצים לצרף רק קבוצות שמאמינות בעירום מלא ואותנטי. כאשר יש תנאים קיצוניים, כגון תנאי מזג האוויר, גם נטוריסטים אמיתיים מתלבשים בשביל להגן על עצמם מפני קור או חום קיצוני, או אפילו תנאים של שדה ושטח קוצני.

 

מה כדאי לא לעשות במפגשים אלו

אחד משלל כללי ההתנהגות נודיסטים, ואפילו בלי שום קשר לכללים, מה שרצוי לא לעשות במפגשים אלה בשום מקרה הוא – לא לנעוץ מבט. מהות המפגש היא להנות מעצמם ומהחופש שלהם ולא בכדי שאנשים יצפו בהם. כמו כן, אנשים אלה בוחרים בעירום אך זה ממש לא לגיטימי לגעת מבלי הסכמה של האחר. אין שום קשר בין עירום למיניות בעייני הנודיסטים. למעשה מפגשים אלה כמו כל אירוע חברתי אחר עם בגדים – מכבדים את האחר ואת חופש המחייה שלו ובשום מצב לא נותנים לאנשים הנוכחים הרגשה לא נוחה עם העירום שלהם.

 

לסיכום

אנשים החברים בתנועת הנודיסטים הינם אנשים המאמינים בעירום כדרך חיים וכך הם מרגישים חשופים ואמיתיים. לנודיסטים יש אירועים חברתיים כמו כל שאר האוכלוסיות – ההבדל העיקרי הוא שהאירועים הם בעירום. באירועים אלה רצוי להתנהג בצורה חברתית רגילה ולא לנעוץ מבט באף אחד מהמשתתפים וכמובן שלא ליצור מגע ללא הסכמתו של האחר.

 

אנשים בלי בגדים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו