איך להתארגן לפסטיבל נטוריסטים?

תוכן עניינים

השם המוכר ביותר לפסטיבל נטוריסטים בישראל הוא ״פסטיבל פשוט״ אך הוא יותר מוכר גם כפסטיבל עירום של ישראל.

הפסטיבל בישראל מתקיים באשרם במדבר בדרך כלל בחודשי ספטמבר. הקהל המגיע לפסטיבל הזה הוא נודיסטי ונטוריסיטי, שמגיע לחגוג את העירום והחיבור שלו לטבע עם מאות אנשים.

ישנם אנשים שעבורם זו הפעם הראשונה ויש כבר וותיקים בקהל.

 

אז איך תתארגנו בצורה הטובה ביותר לפסטיבל?

ביום הראשון קחו בחשבון שכאשר אתם מגיעים לפסטיבל, אתם מגיעים לבושים. רק ביום השני תורידו את החולצה, ביום השלישי יתכן וכבר לא תוכלו ללבוש את הבגדים ותרצו לפשוט את הכל.

 

חששות 

כנראה שכל מי שהגיע לפסטיבל נטוריסטים בפעם הראשונה קצת חושש. מעבר לחששות רגילות, ישנם גברים רבים המגיעים לפסטיבל העירום עם חששות האם הם יראו נשים עירומות והם יגיעו לזקפה בפני כולם? זה פשוט לא קורה מהסיבה הפשוטה שעירום הופך לנורמה בפסטיבל ואין בו שום דבר מיני.

 

עשרת הדיברות 

לכל המשתתפים המגיעים לפסטיבל נטוריסטים יש כמה כללים חשובים מאוד שאותם הם מכנים עשרת הדברות. את הכללים האלה יש למלא בכל משך הזמן של השהות בפסטיבל. הכללים הם דיי פשוטים: אסור בשום פנים ואופן לצלם, גם לא בטעות. הימנעו ממבטים מטרידים כלפי המשתתפים. הימנעו מהערות פוגעניות כלפי עצמכם וכלפי המשתתפים. אסור להשתמש בכלים חד פעמיים והאוכל הוא צמחוני בלבד.

 

עירום לא מיני 

בניגוד למה שהרבה חושבים ואולי גם אתם, העירום בפסטיבל הוא אינו מיני. העירום נועד להורדת המגננות והגעה למקום נקי ושלו עם עצמכם ועם החברה שלכם. כאשר אתם מתארגנים בצורה מנטלית לפסטיבל, רצוי שתיקחו בחשבון שכאשר אתם מגיעים לפסטיבל ופושטים את הבגדים, אתם פושטים גם את המסכות.

 

התמסרו לסדנאות 

כאשר אתם מגיעים לפסטיבל נטוריסטים, חשוב שתקבלו את מלוא החוויה. חוץ מלהסתובב עירומים כל היום ולקבל את גופכם, יש מגוון של פעילויות כמו: סדנאות ריקוד, צורות אמנות על הגוף, סדנאות ציור של הגוף ועם הגוף, ומתחם תרפיה של קבלת הגוף. הסדנא עוזרת בקבלה לכל אותם אנשים שמרגישים שמנים מידי, עם איבר מין קטן מידי, או חושבים שהגוף שלהם לא יפה. מלבד זאת יש מתחם המודעות, בו מתקיימות מדיטציות בעירום, תיאטרון בעירום ועוד.

 

הביאו את הפלוס אחד או אחת שלכם 

פסטיבל הנטוריסטים גם מחייב להגיע עם בן או בת זוג לפסטיבל. אין חובה שיהיה קשר זוגי בין השניים, המטרה היא ליצור איזון אנרגטי בין המשתתפים.

 

לסיכום

הכינו את עצמכם שכאשר תורידו את הבגדים, הצורה בה את מדברים מתנהגים וחושבים יכולים להשתנות. כאשר משתתפים בפסטיבל כזה, קחו בחשבון שפסטיבל עירום משחררים את העקבות ואת הטאבו לגביי התפיסה של עירום. כך תוכלו לשחרר את כל הפחדים שלכם במה שקשור לחשיפת גופם ולתפוס אותו בצורה של כיף ועבודה עצמית חשובה.

 

חוף ים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו