איטליה עם ילדים

תוכן עניינים

איטליה היא אחת הארצות המתויירות ביותר בעולם, ומסיבה מוצדקת, לאיטליה יש המון מה להציע – אם זה מהמטבח המגוון, מההיסטוריה המעניינת, מהאמנות המרגשת, מטרקים בנוף עוצר נשימה ועד ספורט אקסטרים בהרים. הקרבה שלה לישראל והדברים הרבים שיש לה להציע מושכים תיירים ישראלים רבים בכל הגילאים ובכל הקונסטלציות.

איטליה למטייל צעיר בודד או עם חברים יכולה להציע מגוון של סוגי לינה החל מאוהלים ועד הוסטלים, חיי לילה תוססים, שווקים צבעוניים, טרקים על הרי געש, רביצה בחוף הים, שופינג ותרבות מזמינה וחברותית.

אם אתם זוג בחופשה רומנטית, אין כמו איטליה הציורית כדי לספק לכם שיט גנדולות בין סמטאות צרות, ארוחת גורמה לאור נרות עם יין מקומי משובח ודירות ומלונות מפנקים שיכינו לכם בבוקר קפה כמו שרק האיטלקים יודעים.

 

איטליה – לא רק לבודדים וחברים

גם בקונסטלציה משפחתית איטליה היא ארץ שנהדר לטייל בה.

טיול באיטליה עם ילדים יכול להיות חוויה מלמדת עבורם עם שלל מוזיאונים אטרקטיביים ואינטרקטיביים שילמדו את ילדיכם על ההיסטוריה והתרבות הענפה של איטליה, או על מדע וטבע.

ישנם פארקי שעשועים רבים אשר יעסיקו את ילדיכם בערים רבות וגבעות ירוקות לצאת בהם לטיולים רגליים קלים.

לעיתים המחשבה על איטליה עם ילדים נשמעת יקרה מאוד, אך ישנם מקומות רבים בהם ניתן לישון מעט מחוץ למרכזים האטרקטיביים, בשכונות נעימות ובטוחות במחירים זולים יותר. איטליה היא ארץ גדולה ולכל מחוז בה ייחוד משלו ודברים נפלאים שיש לראות בו. אם אתם טסים לטיול קצר מומלץ להתרכז באזור אחד בלבד ולחקור אותו לעומק, הרי אם תאהבו תמיד תוכלו לחזור לאיטליה ולבדוק גם את המחוזות האחרים. לבאים לטיול ארוך יותר ומתכננים לראות כמה מחוזות באיטליה תוכלו לשכור רכב בקלות דיה בערים הגדולות ובשדות התעופה, או להשתמש בתחבורה הציבורית היעילה והנוחה של איטליה (רכבות, אוטובוסים, טיסות פנימיות). ישנם שדות תעופה רבים באיטליה, חלקם מקומיים, אך רובם בינלאומיים ולרובם טיסות ישירות מישראל שאורכות פחות מ-4 שעות, כך שלא תהיו חייבים לעצור ברומא אם אתם מתכננים לטייל במילאנו למשל.

 

מזג אוויר מושלם לטיול באיטליה עם ילדים

ברוב איטליה מזג האוויר הוא ים תיכוני, למעט בצפון שם בגלל הרי האלפים נוצר מיני אקלים הררי ויבשתי, ועל כן מזג האוויר של איטליה מזכיר מאוד את ישראל, מלבד זה שיותר קר שם בחורף, ופחות חם בקיץ (אך עדיין חם מאוד בקיץ). כמו בישראל כדי להפיק את המיטב ממה שיש לאיטליה להציע מומלץ לבוא בחודשי האביב והסתיו. הקיץ גם נחשבת לעונה תיירותית, אך במקומות מסוימים יכול להיות חם מדי. החורף מושלם לאוהבי הסקי כיוון שהרי האלפים בצפון איטליה מלאים אתרי סקי.

בין אם תבחרו לראות את איטליה עם ילדים, עם חברים, עם בני/ בנות זוגכם או לשמור את ההנאה מהארץ הזו לעצמכם, מובטחת לכם חוויה שלא תשכחו עם טעם של עוד. מזל שזה כל כך קרוב ופשוט להגיע לשם.

מזוודה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו